Sunday
05 Jan 2025
9:42 PM
Login form
Search
Site friends
  • Create your own site
  • Statistics

    Total online: 1
    Guests: 1
    Users: 0

    Welcome

    PvP - Player vs Player


    Η βασική PvP αρένα’ του παιχνιδιού είναι η Άβυσσος (Abyss). Απαρτίζεται από τρία επίπεδα (δες: Γεωγραφία) τα οποία προορίζονται για χαρακτήρες με level 25-50(+). Η επικοινωνία μεταξύ τους γίνεται μέσω ειδικών «περασμάτων» (Abyss Gates), τα οποία βρίσκονται κοντά στα Κάστρα του κάθε επιπέδου. Η απόσταση μεταξύ των τριών επιπέδων είναι τεράστια οπότε μη διανοηθείτε να προσπαθήσετε να πετάξετε από το ένα στο άλλο! Μπορείτε ωστόσο να ταξιδεύετε πετώντας μεταξύ των διαφόρων ‘νησιών’ –εννέα στο σύνολο- που ‘επιπλέουν’ μέσα στην Άβυσσο και τα οποία σχηματίζουν τα τρία επίπεδα της. Μολονότι το πέταγμα είναι εφικτό παντού μέσα στην Άβυσσο (λόγω της απανταχού ύπαρξης του Αιθέρα), εξακολουθεί να είναι περιορισμένο σε διάρκεια (δες: Πέταγμα).

    Ο παίκτης δεν μπορεί να μπει στην Άβυσσο προτού γίνει level 25 και φέρει εις πέρας ένα ειδικό (campaign) quest, το «Abyss General Knowledge» , ένα σπονδυλωτό και σύνθετο quest, που αποτελείται από 4 σχετικά εύκολες δοκιμασίες.

    Μόλις ολοκληρώσετε και την τελευταία δοκιμασία αποκτάτε πρόσβαση στο κατώτερο επίπεδο της Αβύσσου , μέσω των Abyss Gates οι οποίες βρίσκονται:

     

    • για μεν τους Elyos: Verteron (στο Fortress Sky) & Eltnen (Fortress Underground, κάτω από τον ανελκυστήρα)
    • για τους δε AsmodiansBeluslan (Fortress Sky) & Morheim (Fortress Sky)


    {πηγή: MMORPG Life}

     

    Όταν ‘περάσετε’ λοιπόν για πρώτη φορά στην Άβυσσο –στο κατώτερο επίπεδο της- εμφανίζεστε σε ένα συγκεκριμένο σημείο (bind point) που αντιστοιχεί στην φατρία σας. Το σημείο αυτό (στο "Primum Landing" για τους Asmodians και στο "Teminon Landing" για τους Elyos)προστατεύεται από ένα πανίσχυρο Αιθερικό Πεδίο το οποίο είναι αδιαπέραστο από τους Daeva της αντίπαλης φατρίας –πόσο μάλλον και από τα τέρατα της Αβύσσου.

     

    Όπως θα διαπιστώσετε με την πρώτη κιόλας ματιά σας, η Άβυσσος είναι ένα πολύ ιδιαίτερο μέρος, τόσο εικαστικά (γραφικά, μουσική) όσο και ως τρόπος παιχνιδιού (gameplay). Ο πόλεμος βρίσκεται σε διαρκή εξέλιξη και όλα τα όντα που θα συναντήσετε στις περιπλανήσεις σας είναι αυτομάτως και αδιακρίτως εχθρικά. Δεν υπάρχουν «ασφαλείς ζώνες», εκτός από τα ολιγάριθμα Κάστρα (βλ. Siege), οπότε ο κίνδυνος και οι αψιμαχίες είναι διαρκείς. Γενικά, οι αντίπαλοι που θα αντιμετωπίσετε είναι δύο ειδών:

     

    α) οι περίπολοι των Balaur και διάφορα άλλα τέρατα της Αβύσσου (mobs): σε αυτήν την περίπτωση βέβαια μιλάμε για ΡνΕ και όχι ΡνΡ (γι' αυτό και θα ακούσετε συχνά να περιγράφουν την Αβυσσο -και πολύ σωστά μάλιστα- ως ΡνΡνΕ ζώνη και όχι σκέτο ΡνΡ !), ωστόσο θα διαπιστώσετε ότι είναι πολύ ικανότεροι αντίπαλοι από ότι τα περισσότερα ‘τέρατα’ που θα συναντήσετε στις αμιγώς ΡνΕ περιοχές του παιχνιδιού. Ένα πράγμα που πρέπει να προσέξετε προτού εμπλακείτε είναι η δύναμη και η επικινδυνότητα του στόχου σας. Παρατηρήστε τις παρακάτω εικόνες: ο αριθμός των λευκών κουκίδων (dots) δείχνει το... αξίωμα ή διαβάθμιση του εχθρού (mob rank), ενώ το σχήμα της γραμμής υγείας του (health bar) υποδηλώνει τον αριθμό παικτών που προτείνεται από το παιχνίδι για την αντιμετώπισή του:


    Regular class mob  

       Χαμηλής διαβάθμισης mob (2-dots), τέρας μετρίου επιπέδου δυσκολίας.
       Μπορεί να αντιμετωπιστεί και solo.



    Elite class mob

       Υψηλής διαβάθμισης mob (4-dots), τέρας επιπέδου Elite:
       προτείνεται 1 group (max 6 παίκτες)




    Hero class mob

       Υψηλής διαβάθμισης mob (4-dots), τέρας επιπέδου Hero:
       προτείνεται 1-2 groups (max 12 παίκτες)




    Legendary class mob 

       Υψηλής διαβάθμισης mob (4-dots), τέρας επιπέδου Legendary:
       προτείνεται 1 Alliance = 2-4 groups (max 24 παίκτες)



    • Hint: Η διαβάθμιση (rank) των mobs γίνεται με βάση την ακόλουθη κλίμακα, ανάλογα με τον αριθμό των dots τους (1-6):

    Novice » Disciplined » Seasoned » Expert » Veteran » Master


    {πηγή: Power wiki}


    β) οι αντίπαλοι παίκτες, δηλ. οι Daevas της αντίθετης από εσάς φατρίας. Εδώ το παιχνίδι είναι καθαρά ΡνΡ ή ακόμα και GvG αν θέλετε, μιας και σπάνια θα δείτε παίκτες να ‘τριγυρνούν’ μόνοι τους στην Άβυσσο. Είναι μεγάλη απερισκεψία και ένδειξη υπερφίαλης αλαζονείας το να πιστεύει κάποιος ότι μπορεί να ‘σολάρει’ αμέριμνα στην Άβυσσο. Ακόμα και οι μονομαχίες mano-a-mano είναι αμφίρροπες, πόσο μάλλον όταν κινδυνεύετε ανά πάσα στιγμή να βρεθείτε βαλλόμενος από όλους τους συμμάχους του αντιπάλου σας που ‘έτυχε’ να περνούν από κει και οι οποίοι θα του συντρέξουν άμεσα και χωρίς κανέναν ενδοιασμό. Βλέπετε, ο μόνος κανόνας στην Άβυσσο είναι ότι «δεν υπάρχουν κανόνες»!

    • Hint: Στις αναμετρήσεις αυτές υπάρχει ένας αστάθμητος παράγοντας ο οποίος προσθέτει πόντους στο... σασπένς! Το επίπεδο (level) του αντιπάλου Daeva είναι και παραμένει άγνωστο σε όλη τη διάρκεια της μάχης! Έτσι δεν γνωρίζετε εκ των προτέρων εάν είναι 'ανώτερός' σας ή όχι. Για να μην βρεθείτε προ μεγαλύτερων εκπλήξεων, κοιτάξτε τον προσεχτικά πριν αποφασίσετε αν θα ρισκάρετε μία μονομαχία: αν δείτε μία λαμπερή αύρα να τον περιβάλλει, να είστε πολύ, ΠΟΛΥ προσεχτικοί. Αυτή δηλώνει ότι είναι 'φορτισμένος' με Divine Power και άρα έχει έναν πολύ ισχυρό άσσο στο μανίκι του! Επιπλέον, αν το όπλο του αναδίδει μία... απόκοσμη λάμψη είναι σχεδόν σίγουρο ότι είναι ενισχυμένο με Godstone.


    Οι μάχες αυτές κρίνουν το κύρος αλλά και την κυριαρχία της κάθε φυλής στην περιοχή, και είναι αμείλικτες. Τι ακριβώς διακυβεύεται εδώ; Πολλά!

     

    Κατ’ αρχήν, σε προσωπικό επίπεδο: οι νίκες που σημειώνετε τόσο στις ατομικές σας αψιμαχίες αλλά και κατά τη διάρκεια των συλλογικών στρατιωτικών επιχειρήσεων (Raids, Sieges) σας αποφέρουν «Πόντους Αβύσσου» (Abyss Points). Με βάση το σύνολο των πόντων που συγκεντρώνετε αναρριχάστε στη γενική κατάταξη (ladder) της φατρίας σας, αποκτώντας σταδιακά ανώτερο αξίωμα μέσα σε αυτήν (Abyss Rank). Στον Πίνακα 1 μπορείτε να δείτε τους βαθμούς κατάταξης που υπάρχουν (πρώτη στήλη) οι οποίοι είναι οι ίδιοι και στις δύο παρατάξεις –Elyos & Asmodians.

     


     

    Πίνακας 1 – Η κατάταξη στην Άβυσσο και οι απαιτούμενοι πόντοι
    (
    Abyss Ranks & Points) - Προσοχή: έχουν αλλάξει με το patch 1.5 !!!


     

    Η δεύτερη στήλη του Πιν.1 μας δείχνει πόσους «Πόντους Αβύσσου» χρειαζόμαστε για να πετύχουμε τον αντίστοιχο βαθμό (rank) ενώ η τελευταία στήλη μας λέει πόσοι παίκτες μπορούν να υπάρχουν συγχρόνως με τον αντίστοιχο βαθμό στον συγκεκριμένο server. Για παράδειγμα, βλέπουμε ότι για όλες τις Λεγεώνες των Elyos που υπάρχουν στον τάδε server, μπορεί να υπάρχει μόνο ένας "Elysean Army Commander-in-Chief". 

     

    • Hint: Για να δείτε το δικό σας Rank πατήστε το κουμπί (P) και στην καρτέλα "Abyss κάντε κλικ στο κουμπί "Abyss Ranking

     

    Στον Πίνακα 2 μπορείτε να δείτε πόσους «Πόντους Αβύσσου» κερδίζετε ή και χάνετε, με κάθε νίκη ή ήττα αντίστοιχα απέναντι σε άλλους παίκτες, αναλόγως του βαθμού που κατέχετε εσείς.

     

    Elyos/Asmodian Title Πόντοι νίκης (+) Πόντοι ήττας (-) Ελάχιστοι πόντοι για το Rank
    Commander-in-Chief 9.134 13.229 800.700
    Commander 7.612 9.799 721.600
    Great General 6.343 7.258 643.200
    General 5.286 5.374 565.400
    5-Star Officer 4.405 3.981 488.200
    4-Star Officer 3.671 2.949 411.700
    3-Star Officer 3.049 2.184 344.500
    2-Star Officer 2.549 1.616 278.700
    1-Star Officer 2.124 1.195 214.100
    Soldier, Rank 1 1.770 885 150.800
    Soldier, Rank 2 1.264 561 105.800
    Soldier, Rank 3 903 356 69.700
    Soldier, Rank 4 645 225 42.780
    Soldier, Rank 5 461 143 23.500
    Soldier, Rank 6 329 91 10.990
    Soldier, Rank 7 235 58 4.220
    Soldier, Rank 8 168 37 1.200
    Soldier, Rank 9 120 24 -

     

    Πίνακας 2 – Οι πόντοι νίκης και ήττας αναλόγως του βαθμού (Rank) που κατέχετε


    (πηγή: wiki by ΕΛ Team)

     

    • Παράδειγμα: αν το Rank σας είναι "2-Star Officer" και σκοτώσετε κάποιον αντίπαλο Daeva, κερδίζετε 2.549 Abyss Points, ενώ αν ηττηθείτε από αυτόν θα χάσετε 1.616 Abyss Points.

    [1] 2