Συνοψίζοντας τα παραπάνω, ο
τρόπος λειτουργίας του skill mechanic του GW2 είναι ο εξής:
1.a)
Ο παίκτης, όντας εκτός μάχης, επιλέγει δύο
weapon sets.
Αυτό καθορίζει αυτόματα 10 skills (5 για κάθε weapon set) για τα weapon slots 1-5.
1.b) O Ranger επιπλεόν επιλέγει δύο pets που θα πάρει μαζί του. Αυτό του καθορίζει το pet family skill (F3) στην pet control bar.
2.a) Στη συνέχεια επιλέγει τα 5 slot skill (6-0).
Αυτά παραμένουν ίδια ακόμα και με την εναλλαγή των weapon set.
2.b) Για τον Engineer, η επιλογή τους συνεπάγεται και την αυτόματη επιλογή των αντίστοιχων 4 skill της tool belt του (F1-F4).
3) Προαιρετικά, ο παίκτης μπορεί να παρέμβει στα Traits του ώστε να τροποποιήσει-ενισχύσει τον τρόπο λειτουργίας των skill που έχει επιλέξει.
Τρια απλά βήματα. Δέκα skill slots. Πόσα skill λοιπόν έχει στη διάθεσή του κάθε profession, σε σύγκριση με τα –μόλις- οκτώ του πρώτου GW ;
- Warrior – 17 (5X2+5+1X2)
- Guardian – 21 (5X2+5+3X2)
- Engineer – 30 (5X1+5+4X5)
- Ranger – 20 (5X2+5+4+1)
- Thief – 21+ (5X2+5+1X5+1X ...)
- Elementalist – 25 (5X4X1+5)
- Necromancer – 20 (5X2+5+5)
- Mesmer – 19 (5X2+5+4)
Αν σε αυτά προσθέσει κάποιος τα cross-profession combos (εδώ), τα Environmental weapons (διαφορετικά skill ανάλογα με το αντικείμενο στο οποίο αλληλεπιδρά ο χαρακτήρας, π.χ. mob, siege weapon, boulder, etc), τα 5 aquatic, τα 4 downed & 3 drowning skills, και συνυπολογίσει και τα chain skills (που ουσιαστικά είναι 3 skill σε ένα slot)… ξεφεύγουμε, ξεφεύγουμε πολύ!!!
Πηγές: