Sunday
05 Jan 2025
10:07 PM
Login form
Search
Site friends
  • Create your own site
  • Statistics

    Total online: 1
    Guests: 1
    Users: 0

    Welcome

    Attributes & stats



    Τα παρακάτω είναι μία περίληψη ή μια πιο συμμαζεμένη εκδοχή αν θέλετε της ανάλυσης που έχω κάνει στα Traits & Attributes παλιότερα. Διαβάστε όποιο σας κάνει μεγαλύτερη ευχαρίστηση ή ανάγκη :p



    Τα Attributes είναι τριών ειδών: primary , secondary & profession-specific.

     

    þ Τα primary είναι 4 – δύο επιθετικά (Power & Precision) και δύο αμυντικά (Vitality & Toughness). Αυτά καθορίζουν:

    α) Power – πόσο damage κάνουμε, με οποιαδήποτε επίθεση (melee, ranged, physical, magic)

    β) Precision – τη πιθανότητα να κάνουμε critical hit, πάλι με οποιαδήποτε επίθεση (melee, ranged, physical, magic)

    γ) Vitalityπόσο life (HP) έχουμε

    δ) Toughnessπόσο armor rating έχουμε, δηλαδή πόσο damage απορροφάμε

     

    þ Τα secondary είναι 5 – τρια επιθετικά (Condition Duration, Condition Damage & Critical Damage) και δύο αμυντικά (Boon Duration & Healing Power). Το όνομά τους είναι αρκετά επεξηγηματικό από μόνο του, εφόσον γνωρίζετε τι σημαίνουν τα Boons & Conditions. Το Healing Power καθορίζει το μέγεθος του healing effect που έχουν τα αντίστοιχα skill.

     

    þ Τα profession-specific attributes είναι 8 – όσες και οι ‘κλάσεις’ (link) του παιχνιδιού – και είναι όλα passive. Κάθε profession επηρεάζεται μόνο από ένα από αυτά, φυσικά. Κατά κανόνα τα attribute αυτά βελτιώνουν την αποτελεσματικότητα του special ability του profession, π.χ. το Virtue Recharge Rate (Guardian-specific) αυξάνει το recharge rate των Virtues του Guardian επιτρέποντάς του να τα χρησιμοποιεί συχνότερα. Τα profession-specific attributes είναι:

     

    ·         Virtue Recharge Rate – Guardian

    ·         Burst Damage – Warrior

    ·         Tool belt Recharge Rate – Engineer

    ·         Pet Attribute Bonus – Ranger

    ·         Steal Recharge Rate – Thief

    ·         Attunement Recharge Rate – Elementalist

    ·         Shredding Recharge Rate – Mesmer

    ·         Life Force Pool - Necromancer

     

    Η βασική διαφορά τώρα μεταξύ των τριών αυτών ειδών Attributes είναι ο τρόπος με τον οποίο μπορούμε να τα αυξήσουμε/βελτιώσουμε. Δείτε τον παρακάτω πίνακα:

     

    Attribute type

    Leveling

    Gear

    Traits

    Primary

    Y

    Y

    Y

    Secondary

    N

    Y

    Y

    Profession-specific

    N

    N

    Y

     

    Τρεις σημαντικές παρατηρήσεις λοιπόν:

    α) μόνο τα Primary αυξάνονται (αυτόματα) κάθε φορά που ανεβαίνουμε level

    β) μόνο τα Profession-specific δεν βελτιώνονται από το Gear μας

    γ) τα Traits είναι ο μόνος τρόπος για να βελτιωθούν (συγχρόνως) και τα τρία

     

    Για την αξία του levelling δεν έχω να πω κάτι πέραν του «ανεβαίνετε level, κάνει καλό!» :)

     

    Λόγω όμως της μεγάλης επίδρασης των Traits στα στατιστικά μας κρίνω ότι πρέπει να πω λίγα λόγια γι’αυτά. Κάθε χαρακτήρας λοιπόν έχει πρόσβαση σε 5 Trait lines, όπως λέγονται. Κάθε μία από αυτές χωρίζεται σε 3 Tiers των 10 πόντων το καθένα, τα οποία ονομάζονται "Adept", "Master" & "Grandmaster". Αυτά ξεκλειδώνουν στα level 11, 40 & 60, αντίστοιχα, με την αγορά και χρήση του κατάλληλου training manual. Συνεπώς, από το level 11 έως και το 39 μπορούμε να βάλουμε μέχρι δέκα πόντους σε κάθε Trait line, από το 40 έως και το 59 είκοσι πόντους, ενώ από το 60 και πάνω το μάξιμουμ των τριάντα πόντων.

     

    Τι επίπτωση έχουν τώρα οι πόντοι αυτοί; Κατ'αρχήν, κάθε ένας πόντος που μπαίνει σε μία από τις τέσσερις πρώτες Trait line αυξάνει κατά τι δύο από τα attributes του χαρακτήρα μας: ένα από τα 4 primary και ένα από τα 9 secondary. Οι πόντοι που βάζουμε στη τελευταία (πέμπτη) Trait line ενισχύουν ένα secondary και, κυρίως, το profession-specific attribute μας.

     

    Επιπλέον, κάθε 5ος πόντος που μπαίνει σε μία line ξεκλειδώνει και ένα Trait: οι 5ος, 15ος και 25ος πόντοι ενεργοποιούν ένα Minor Trait ενώ οι 10ος, 20ος και 30ος πόντοι ξεκλειδώνουν (μία θέση για) Major Trait. Τα μεν πρώτα επιλέγονται αυτόματα από το παιχνίδι ενώ για τα δεύτερα μπορούμε ανά πάσα στιγμή ("out of combat") και ανέξοδα να διαλέγουμε το Trait που θέλουμε από ένα σύνολο διαθέσιμων.

     

    Με δεδομένο τώρα ότι από το level 11 και μέχρι το 80 (cap) παίρνουμε ένα Trait point με κάθε level που κερδίζουμε, έχουμε στο τέλος ένα σύνολο 70 πόντων. Αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να φουλάρουμε δύο, το πολύ, Trait lines: 2x30=60 points. Το οποίο συνεπάγεται ότι θα έχουμε 14 (=2x6+2) passive bonuses να ενισχύουν το χαρακτήρα μας, εκτός του boost που δίνει στα 6 (=3x2) αντίστοιχα attribute μας η επένδυση πόντων σε κάθε line. Το όφελός μας λοιπόν είναι διπλό από τη χρήση των Traits και αυτό κάνει την αξία τους ακόμη μεγαλύτερη.

     

    Τελευταία παράμετρος στο χτίσιμο του χαρακτήρα μας (το build μας) είναι ο εξοπλισμός μας. Λόγω της μεγάλης σπουδαιότητάς του, τόσο στην αποτελεσματικότητά μας όσο και στην ματαιοδοξία μας (λέγε με εμφάνιση), του αφιερώνω ολόκληρη την επόμενη παράγραφο!