Sunday
05 Jan 2025
9:13 PM
Login form
Search
Site friends
  • Create your own site
  • Statistics

    Total online: 1
    Guests: 1
    Users: 0

    Welcome

    Prophecies

    Το παιχνίδι ξεκινάει στην περιοχή της Ascalon, το έτος 1070 ΑΕ. Ο ήρωάς μας βρίσκεται στις παρυφές της λαμπρής ομώνυμης πόλης των Human, όπου εδρεύει ο King Adelbern με τον διάδοχό του, Prince Rurik. Το τοπίο είναι ειδυλιακό, με καταπράσινα λιβάδια και καταγάλανο ουρανό. Αυτή όμως είναι η μία όψη του νομίσματος. Ακριβώς έξω από τα γιγαντιαία τοίχη που προστατεύουν την Ascalon βρίσκονται οι Charr και ο αχός των συγκρούσεων με τους λιγοστούς αλλά παθιασμένους υπερασπιστές της πόλης είναι πολύ κοντινός και διαρκής. Ο βασιλιάς απαιτεί από όσους είναι ικανοί να κρατήσουν οποιοδήποτε όπλο και να χειριστούν τη Μαγεία να συνδράμει στον αγώνα.

    Μετά από μία σύντομη, σχετικά, περιήγησή μας στην αρχική αυτή περιοχή και εποχή και μόλις «εκπαιδευτούμε» αρκετά, πηγαίνουμε να συναντήσουμε τον King Adelbern στην κεντρική πύλη της Ascalon και να ενωθούμε με τον στρατό του. Η τελική μάχη πρόκειται να ξεκινήσει άμεσα, η ύστατη προσπάθεια οριστικής αναχαίτισης των Charr.

    Όμως αυτό δεν συμβαίνει ποτέ, καθώς οι Charr έχουν τα δικά τους σχέδια – κι ένα μυστικό όπλο, δώρο των Titan Lords θεών τους: το Cauldron of Cataclysm. Όταν είδαν τους Human να ξεκινούν την αντεπίθεσή τους το έθεσαν σε λειτουργία. Ένα τρομαχτικό γεγονός, που ονομάστηκε "the Searing, παρ' ολίγο να καταστρέψει όχι μόνο το στρατό της Ascalon αλλά και ολόκληρη την περιοχή! Τεράστιοι κρύσταλλοι, στο μέγεθος μικρών μετεωριτών, έπεσαν σαν φλεγόμενη βροχή από τον ουρανό. Όπου άγγιζαν, κρατήρες άνοιγαν στη γη και ο τόπος τριγύρω νέκρωνε στη στιγμή. Μήτε φυτό, μήτε ζώο γλίτωσε εκείνη την ημέρα από την επαφή μαζί τους… Τοπίο και ιστορία άλλαξαν για πάντα. Ανάμεσα στους λίγους επιζώντες ήταν ο βασιλιάς, ο γιος του κι εμείς.

    Δύο χρόνια αργότερα...

    1072 ΑΕ. 

    Η ιστορία ξεκινάει ουσιαστικά τώρα και αφηγείται το οδοιπορικό μας στο πλευρό του Prince Rurik. Μετά από μερικές επιχειρήσεις στην περιοχή της Ascalon (Ruins of Ascalon πλέον) κατά τη διάρκεια των οποίων ανακαλύπτουμε ότι οι Charr έχουν συγκεντρώσει τεράστιο στρατό και πλησιάζουν το κατεστραμμένο τοίχος, υπερασπιζόμαστε το Fort Ranik και τους εκδιώκουμε πέρα από το Great Northern Wall μέσα από το breach απ’ όπου είχαν εισβάλει, ελευθερώνουμε τους Human που πήραν αιχμαλώτους υποχωρώντας, λύνουμε την πολιορκία του Nolani Academy και επισκεπτόμαστε τα ερείπια της παλιάς πρωτεύουσας, Drascir. Εκεί βρίσκουμε το στόμιο του Stormcaller, του θρυλικού όπλου που έφτιαξε ο ίδιος ο King Doric για να προστατεύει την πρωτεύουσά του.

    Επιστρέφοντας στη Rin, ο Prince Rurik παραδίδει στον πατέρα του το εύρημά του και τον εκλιπαρεί να εγκαταλείψουν τη μάχη μέχρι να ενωθούν με τους Human της Kryta και να επιστρέψουν δυνατότεροι. Ο βασιλιάς είναι ανένδοτος: η μάχη είναι δική τους και θα την δώσουν μέχρι το τέλος, ενώ δεν θεωρεί τους Krytan ως συμμάχους αφού ολόκληρη τη ζωή του τους πολεμούσε ως εχθρούς. Μετά από μία έντονη αντιπαράθεση των δυο τους, ο Prince Rurik παίρνει μία σκληρή απόφαση: να αφήσει τον πατέρα του και την αγαπημένη του πόλη και να οδηγήσει όσους Ascalonians πίστευαν σ’αυτόν στην ασφάλεια της Kryta.


    Ο δρόμος δεν είναι εύκολος, καθώς οι πρόσφυγες πρέπει να διασχίσουν τα αφιλόξενα Far Shiverpeaks τα οποία επιπλέον μαστίζονται και από τον εμφύλιο πόλεμο των Dwarves. Έτσι μας ανατίθεται ο ρόλος της εμπροσθοφυλακής, για να ανοίξουμε το δρόμο διαμέσου του Borlis Pass προς την Frost Gate. Φτάνοντας μπροστά της όμως ανακαλύπτουμε ότι το πέρασμα είναι κλειστό από τους τους ξενοφοβικούς Stone Summit Dwarves κι εμείς πρέπει να οδηγήσουμε την ομάδα μας, πάντα στο πλευρό του Prince Rurik, με στόχο να λύσουμε την πολιορκία και να εξασφαλίσουμε την ασφαλή διέλευση στους συμπατριώτες μας. Μετά από μια σειρά από δύσκολες μάχες, με την υποστήριξη των ‘καλών’ Deldrimor Dwarves και του βασιλιά τους, King Jalis Ironhammer, η Frost Gate ανοίγει ξανά και ο δρόμος προς την Kryta είναι ελεύθερος. Το τίμημα όμως ήταν μεγάλο: ο αγαπητός σε όλους Prince Rurik χάνει τη ζωή του στην προσπάθεια να κερδίσει λίγο χρόνο για εμάς και τους συμπατριώτες του.

    Περνώντας τις Gates of Kryta αφήνουμε πίσω μας την καταστροφή που προκάλεσαν οι Charr αλλά και το παγωμένο τοπίο των Shiverpeaks και μπαίνουμε σε μία καταπράσινη περιοχή, πραγματικά πανέμορφη που στα μάτια και τις ψυχές των βασανισμένων Ascalonians μοιάζει με τη Γη της Επαγγελίας. Η ευθύνη για την προστασία τους είναι δική μας τώρα που ο Rurik έχει χαθεί. Αφού διαβουλευόμαστε την εγκατάστασή τους στην Lions Arch, πρέπει να διασχίσουμε μία βαλτώδη περιοχή γεμάτη με Undead προτού βρεθούμε σε ασφαλές έδαφος τελικά.

    Όταν οι πρόσφυγες είναι πλέον ασφαλείς, η κάστα των White Mantle που ουσιαστικά διοικεί την Kryta, ζητάει ως αντάλλαγμα την συνδρομή μας στην υπεράσπιση του Hakewood από τις επιθέσεις των Undead. Επιπλέον πρέπει να ανακτήσουμε το Scepter of Orr, για λογαριασμό τους. Σαν ανταμοιβή για τις προσπάθειες και την αφοσίωσή μας, μας κάνουν μέλη τους και μας προτρέπουν να βοηθήσουμε στη διεξαγωγή του Test of the Chosen, ώστε να βρεθούν οι Chosen ανάμεσα στον πληθυσμό. Τότε κάνουν την εμφάνισή τους οι εχθροί των White Mantle, οι δικοί μας πλέον εχθροί, οι μισητοί Shining Blade οι οποίοι απαγάγουν τους Chosen. Φυσικά ξεχυνόμαστε με την ομάδα μας στο κατόπι τους και μετά από μία μακρά καταδίωξη τους εντοπίζουμε. Στη διάρκεια ενός έντονου και ανατρεπτικού διαλόγου, αποκαλύπτεται ότι η απαγωγή των Chosen έγινε με σκοπό… να διασωθούν από τη θυσία για την οποία τους προόριζαν οι White Mantle! Η αρχηγός των Shining Blade, Evennia, μας προτρέπει να επισκεφτούμε την τοποθεσία όπου μία από τις 5 bloodstones είχε προσγειωθεί μετά την έκρηξη του ηφαιστείου, προκειμένου να μάθουμε την αλήθεια. Διασχίζοντας την πυκνή ζούγκλα και επικοινωνώντας με τους φύλακες της, τους Elder Druids, φτάνουμε στη θέση που βρίσκεται η bloodstone και ανακαλύπτουμε ότι οι White Mantle θυσίαζαν εκεί τους Chosen στους αινιγματικούς θεούς τους, τους Unseen Ones.

    Μετά την αποκάλυψη αυτή αποφασίζουμε να βοηθήσουμε τους Shining Blade στη διάλυση των White Mantle ώστε να απελευθερωθεί η Kryta από την αιμοσταγή δυναστεία τους. Έτσι επιδιδόμαστε σε έναν αγώνα δρόμου κατάκτησης του portal που βρίσκεται στο Henge of Denravi ώστε να τους στερήσουμε μία νέα βάση επιχειρήσεων, προτού εκστρατεύσουμε κατά της κύριας βάσης τους, το Temple of the Unseen. Αυτή η τελική μάχη δεν είναι εύκολη υπόθεση, καθώς όλη η περιοχή είναι γεμάτη από Undead αλλά και μεγάλους αριθμούς από φανατισμένους White Mantle. Ο πρωταρχικός μας στόχος είναι η επανάκτηση του Scepter of Orr, που εμείς οι ίδιοι παραδώσαμε στα δολοφονικά χέρια τους. Με τους White Mantle φρενιασμένους στο κατόπι μας παραδίδουμε το σκήπτρο στα χέρια του Vizier Khilbron, ενός μυστηριώδη συμμάχου που φαίνεται να γνωρίζει πολλά, ως αντάλλαγμα για τις συμβουλές και την καθοδήγησή του, και συναντιόμαστε τελικά με την Evennia στην προβλήτα του Sanctum Cay ώστε να αποδράσουμε μαζί της.

    Η τελική αναμέτρηση με τους White Mantle και τους θεούς τους δεν θα είναι εύκολη υπόθεση. Ο Vizier Khilbron μας προτρέπει να μεταβούμε στην Crystal Desert ώστε να προετοιμαστούμε κατάλληλα. Στον άγονο και αφιλόξενο για τους Human αυτόν τόπο, πρέπει να περάσουμε μια σειρά από δοκιμασίες οι οποίες οδηγούν στο Ascension, μία ανώτερη κατάσταση ύπαρξης που θα μας επιτρέψει να επικοινωνήσουμε με τα πνεύματα – ένα πνεύμα συγκεκριμένα: του αρχαίου και σοφού Δράκου Glint. Αφού αποδείξουμε την αξία μας, γινόμαστε ακροατές των Flameseeker Prophecies που εξηγούν πολλά πράγματα και, κυρίως, μας αποκαλύπτουν τι πρέπει να κάνουμε στη συνέχεια. Οι «θεοί» Unseen Ones δεν είναι παρά μία χαρισματική φυλή από spellcasters, οι Mursaat,  οι οποίοι κατάφεραν, εκμεταλλευόμενοι ευμενείς συγκυρίες, να πείσουν τους White Mantle για την θεϊκότητά τους. Η Glint μας συμβουλεύει να αρχίσουμε από τα Southern Shiverpeaks τη μάχη μας, ελευθερώνοντας πρώτα όσους Shining Blade μπορέσουμε να βρούμε.

    Μεταβαίνοντας εκεί ανακαλύπτουμε ότι οι White Mantle είχαν αιχμαλωτίσει την ίδια την Evennia και την τελευταία στιγμή κατορθώνουμε να τη σώσουμε. Στη διάρκεια της επιχείρησης ανακαλύπτουμε ότι οι Mursaat διαθέτουν μία τρομακτική ικανότητα, το Spectral Agony, απέναντι στο οποίο δεν έχουμε καμμία προστασία. Η Evennia και οι Deldrimor Dwarves μας συμβουλεύουν να αναζητήσουμε τον Seer, κάπου στα Iron Mines of Moladune. Όταν τελικά τον εντοπίζουμε, αυτός εκτελεί ένα ξόρκι που λέγεται infusion και το οποίο προσθέτει στον αμυντικό εξοπλισμό μας την πολύτιμη προστασία απέναντι στο Spectral Agony.

    Η χαρά της επιτυχίας δεν διαρκεί πολύ όμως καθώς φτάνουν μαντάτα ότι η πρωτεύουσα των Deldrimor Dwarves, το Thunderhead Keep, έχει πέσει στα χέρια των Stone Summit– ενώ συγχρόνως βρίσκονται καθ’ οδόν και οι White Mantle με τους Mursaat για να το πολιορκήσουν. Κατά τη διάρκεια της δυσκολότερης ίσως μάχης μας ως τώρα, καταφέρνουμε να απελευθερώσουμε το Thunderhead Keep από τους Stone Summit και στη συνέχεια να το υπερασπιστούμε επιτυχώς απέναντι στις επιθέσεις των εισβολέων Mursaat. Στη διάρκεια της μάχης σκοτώνεται ο αρχηγός των White Mantle, ο Confessor Dorian, αναγκάζοντας τους υπόλοιπους Mantle να τραπούν σε φυγή. Τότε εμφανίζεται ξανά ο μυστηριώδης Vizier Khilbron ο οποίος, αφού μας συγχαίρει για τη νίκη μας, μας παροτρύνει να μεταφέρουμε την μάχη στην έδρα των Mursaat, τα Ring of Fire Island Chain. Εκεί, λέει, βρίσκεται το μόνο όπλο που είναι ικανό να τους αφανίσει, ώστε να δώσουμε οριστικό τέλος στην απειλή τους.

    Φτάνοντας εκεί ανακαλύπτουμε ότι οι Mursaat έχουν πάρει όλα τα απαραίτητα μέτρα για να εξασφαλίσουν ότι κανείς δεν θα ανοίξει την Door of Komalie, πίσω από την οποία φυλάσσεται το ισχυρό αυτό όπλο που ζητάμε. Με τη βοήθεια των Delrimor Dwarf συμμάχων μας και του ηρωϊκού βασιλιά τους, κατορθώνουμε να φτάσουμε ως τους πρόποδες του μυθικού βουνού Abaddons Mouth το οποίο είχε ξεράσει από τα σωθικά του τις bloodstones πριν από τόσα χρόνια. Εκεί, αφού καταφέρνουμε να σπάσουμε τις Σφραγίδες που κρατάνε την Door of Komalie σφαλιστή, την ανοίγουμε για να ανακαλύψουμε… ότι μας έχουν προδώσει! Από μέσα ξεχύνονται τα απαίσια πλάσματα που είναι γνωστά ως Titans. Με τη βοήθεια του Σκήπτρου, ο Vizier Khilbron, που δεν ήταν άλλος από τον Lich Lord, τον σατανικό αρχηγό των Undead, ορίζει τους Τιτάνες στο θέλημά του. Με τους Mursaat ηττημένους, τους White Mantle διαλυμένους και τους Τιτάνες κάτω από τις εντολές του, ο Lich Lord ελπίζει ότι θα μπορέσει να κατακτήσει ολόκληρο τον κόσμο του Tyria.

    Σε μία τελική αναμέτρηση αντάξια της ιστορίας που ζήσαμε ως εδώ, κατορθώνουμε να νικήσουμε τον LichLord και να κλείσουμε την Door of Komalie, βάζοντας τέλος στην τεράστια αυτή απειλή.

                                                                                                                              Επίλογος