Στα 250 περίπου χρόνια που μεσολάβησαν από το τέλος του Winds of Change, το έτος 1080 AE και της αρχής του Guild Wars 2, το 1325 ΑΕ, ο κόσμος της Tyria είδε πολλές και σημαντικές αλλαγές να συμβαίνουν. Τα κυριότερα γεγονότα της περιόδου αυτής, που προβλέπεται να σημαδέψουν και να καθοδηγήσουν τα όσα θα ζήσουμε στο GW2, ήταν δύο. Πρώτα και κύρια, το ξύπνημα των Elder Dragons μετά από δεκάδες αιώνες ύπνου. Ξεκινώντας το 1120 ΑΕ με τον Primordus στα Depths of Tyria και μετά κάθε περίπου 50 χρόνια, εγείρονταν ένας-ένας αλλάζοντας δραματικά το τοπίο γύρω τους αλλά και τις ζωές όλων των φυλών στην εκάστοτε περιοχή. Το δεύτερο συμβάν, που έχει ακόμα πιο άμεση επίπτωση στην εμπειρία του παίκτη στο παιχνίδι, είναι το "Ξύπνημα" (Awakening) της πιο νέας φυλής της Tyria, των Sylvari. Δεν είναι μόνο η καταγωγή τους που αποτελεί συγχρόνως αίνιγμα αλλά και θαύμα, καθώς προέρχονται από τους 'καρπούς' ενός γιγαντιαίου δέντρου, του Pale Tree, αλλά και το γεγονός ότι γεννιούνται με μία προχωρημένη -σχεδόν μεταφυσική- γνώση του κόσμου γύρω τους και έναν εκπληκτικό ρυθμό βιολογικής ανάπτυξης και απορρόφησης νέων εμπειριών. Το σπουδαιότερο όμως με αυτούς είναι ότι μοιάζουν να είναι η μόνη φυλή που ξέρει τόσα πολλά για τους ίδιους τους Elder Dragons και πόσο σημαντικό είναι να ηττηθούν αυτοί, γρήγορα και οριστικά.
Η ArenaNet ενέκρινε την έκδοση τριών βιβλίων, τα περιεχόμενα των οποίων θεωρούνται 'Κανόνας' για το Lore του παιχνιδιού. Προς το παρόν (10/08/2012) έχουν κυκλοφορήσει τα δύο πρώτα: το Ghosts of Ascalon και το Edge of Destiny, ενώ καθ' οδόν είναι και το τελευταίο, το Sea of Sorrows. Το πρώτο από αυτά αφηγείται τις περιπέτειες του Dougal Keane και της παρέας του, ένα χρόνο μόλις πριν την έναρξη του Guild Wars 2 - το 1324 ΑΕ δηλαδή. Το δεύτερο βιβλίο εξιστορεί τα κατορθώματα της πιο γνωστής ίσως συντροφιάς ηρώων προερχόμενων από διαφορετικές φυλές, της Edge of Destiny, από τη δημιουργία τους, το 1319 ΑΕ, μέχρι και τη διάλυσή τους, ένα μόλις έτος μετά. Εδώ επίσης περιγράφεται και το ξύπνημα του τελευταίου -των γνωστών τουλάχιστον- Elder Dragon, του Kralkatorrik αλλά και του "Dragonbrand" που άφησε πίσω του καθώς ταξίδεψε νότια ως την Crystal Desert. Το τρίτο βιβλίο, γραμμένο εξ' ολοκλήρου από την Ree Soesbee, θα περιγράφει το ξύπνημα του Elder Undead Dragon, Zhaitan, το 1219 ΑΕ, και τον καταποντισμό της Lion's Arch και των υπόλοιπων παράκτιων περιοχών της Tyria. Αναμένεται το Μάρτιο του 2013.
ΒΙΒΛΙΟ ΠΡΩΤΟ: Ghosts of Ascalon
(authors: Matt Forbeck and Jeff Grubb)
1319 AE. Ο Dougal Keane με τέσσερις συντρόφους του, όλοι μέλη των Ebon Vanguard μέχρι πολύ πρόσφατα και νυν αποστάτες και τυχοδιώκτες, ξεκινούν για μία παράτολμη περιπέτεια. Στόχος τους είναι να λεηλατήσουν το θησαυροφυλάκιο του τελευταίου βασιλιά της Ascalon, King Adelbern. Αφού διασχίζουν τα επικίνδυνα Shiverpeaks και τη κοιλάδα της Ascalon που ανήκει εδώ και πολλά χρόνια ξανά στους Charr, φτάνουν επιτέλους στην καταραμένη πόλη. Δεν προλαβαίνουν ωστόσο να προχωρήσουν πολύ. Οι φύλακες της πόλης, τα φαντάσματα όλων των κατοίκων της που καταδικάστηκαν να την προστατεύουν στους αιώνες σαν αποτέλεσμα της κατάρας του βασιλιά τους, έπεσαν πάνω τους σα σμήνος από αγριεμένες μέλισσες. Από όλη την ομάδα του μόνο ο Dougal κατάφερε να βγει από εκεί μέσα ζωντανός, καθαρά από τύχη.
Πέντε χρόνια αργότερα και ο Dougal Keane δεν έχει ξεχάσει. Ούτε τη τραγική κατάληξη της μόνης αποτυχημένης αποστολής που εκείνος οδήγησε, αλλά ούτε και την τέχνη του: θεωρούνταν ακόμη ένας από τους καλύτερους τυμβωρύγχους της Tyria. Για το λόγο αυτό προσλαμβάνεται από τον αλαζόνα και υπερόπτη Clagg προκειμένου να βρουν τον τάφο του θρυλικού golemancer Blimm. Η αποστολή τους στέφεται με επιτυχία και καταφέρνουν να κλέψουν το μεγαλύτερο ίσως επίτευγμα του αποθανώντος, το Golem's Eye. Όχι ωστόσο χωρίς απώλειες, ξανά. Από την αρχική ομάδα, που αποτελούνταν από τον ίδιο, μία πρόσφατη φίλη του, τη Sylvari Killeen με τη παιδική περιέργεια και την άδολη ειλικρίνιά της, μία ατρόμητη και απερίσκεπτη Norn, την Gyda Oddsdottir και, φυσικά, τον εργοδότη τους, τον υπερόπτη και προσβλητικό ως γνήσιο Asura Clagg με το golem του, τον Breaker, μόνο τρεις κατορθώνουν να επιβιώσουν.
Μετά από μία σειρά περιπετειών και προδιαγεγραμμένων συγκυριών, περνούν διαδοχικά από τα χέρια των Seraph φυλάκων της Divinity's Reach, του πασίγνωστου Captain Logan Thackeray, μιας οργισμένης πρώην συντρόφου από τους Ebon Vanguard και ενός εξίσου αλλόφρωνα συγγενή, για να καταλήξουν τελικά σε ένα ασφαλές σπίτι των Vigil. Εκεί τους ανατίθεται μία νέα αποστολή, ύψιστης καθώς φαίνεται σημασίας: πρέπει να εντοπίσουν και να ανακτήσουν το ιερό κειμήλιο των Charr, το μυθικό όπλο του τελευταίου αρχηγού τους: το Claw of Khan-Ur. Οι Vigil είναι ένα από τα τρία Τάγματα (Orders) που έχουν ως αποστολή τους τη καταπολέμηση των Elder Dragons. Η αρχηγός τους πιστεύει ότι θα μπορέσει να χρησιμοποιήσει το ιερό αυτό αντικείμενο ως μοχλό επίτευξης ανακωχής μεταξύ των HumanCharr ώστε να μεγαλώσει η δύναμη των πολέμιων των Elders.
και των
και των
Το βιβλίο παρακολουθεί την ιστορία τους καθώς με τη βοήθεια μερικών μάλλον αναπάντεχων συμμάχων προσπαθούν να διεισδύσουν στην City of Ascalon. Για τον Dougal δεν θα είναι η πρώτη φορά, αν και σίγουρα ήλπιζε ότι η προηγούμενη θα ήταν και η τελευταία. Στο δρόμο τους θα βρεθούν αντιμέτωποι με πολλούς κινδύνους και εμπόδια, προερχόμενα τόσο από τον κόσμο των ζωντανών όσο και των νεκρών. Αλλά πολύ περισσότερο από τα προσωπικά πάθη και τις κρυφές ατζέντες του καθενός τους χωριστά. Στο τέλος νέες φιλίες θα έχουν σφυρηλατηθεί και νέες συμμαχίες θα έχουν διαμορφωθεί.
ΒΙΒΛΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ: EDGE OF DESTINY
(author: J. Robert King)
ΒΙΒΛΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ: EDGE OF DESTINY
(author: J. Robert King)
1320 ΑΕ. Η Tyria μαστίζεται από τους αδηφάγους Elder Dragons και τους ανίκητους champions τους. Οι κάτοικοί της πάλι είναι χωρισμένοι σε δύο νοητά στρατόπεδα: αυτούς που στρουθοκαμηλίζουν και ζουν τη ζωή τους σα να μην υπάρχει ο διαρκής κίνδυνος των Elders ή, στην καλύτερη περίπτωση, το γνωρίζουν κι επιλέγουν να το αγνοούν και να το υπομένουν σαν αναπόφευκτο κακό και εκείνους που γνωρίζουν ότι μόνο αν ενωθούν όλες οι φυλές θα μπορέσουν, ίσως, να τους νικήσουν κάποια μέρα.
Και υπάρχει και η Eir Stegalkin. Φημισμένη γλύπτρια σε καιρό ειρήνης, αγέρωχη ranger όταν πολεμάει τους "icebrood", τα minions του Dragonspawn, champion του καταραμένου Jormag. Συντροφιά με τον πιστό της Garm, η Eir πιστεύει ότι εκείνη θα νικήσει τον Jormag μια μέρα, κάνοντας την αρχή από τον champion του. Είναι norn και δεν χρειάζεται τη βοήθεια κανενός εξάλλου. Ωστόσο βρίσκει δύο, ή μάλλον τέσσερις, αναπάντεχους συμμάχους στα πρόσωπα δύο asura, της Zojja και του δασκάλου της, Snaff, και των δύο golem τους. Συμφωνούν να επιτεθούν στον Dragonspawn, για τους δικούς του λόγους και συμφέροντα ο καθένας.
Η επιχείρηση δεν πάει και τόσο καλά κι έτσι η παρέα θα βρεθεί στην πολύβουη και πολυ-πολιτισμική Lion's Arch σε αναζήτηση περισσότερων συμμάχων. Εκεί, μέσα σε μία αρένα, θα δουν μία ομάδα μονομάχων να κερδίζει τον ένα αγώνα μετά τον άλλο και θα τους κεντρίσει το ενδιαφέρον. Πρόκειται για τους Edge of Steel, μία εξίσου ετερόκλητη κομπανία χαρακτήρων όσο και οι ίδιοι, η οποία αποτελείται από έναν human, τον Logan Thackeray, έναν charr, τον Rytlock Brimstone και μία sylvari, την Caithe.
Στην αρχή του βιβλίου παρακολουθούμε πώς βρέθηκαν μαζί οι τρεις αυτοί αταίριαστοι χαρακτήρες και πώς, παρά τις τόσες αντιξοότητες και τις φυλετικές και άλλες αντιπαλλότητές τους, έγιναν τελικά φίλοι και σχημάτισαν τους Edge of Steel. Το δεύτερο μέρος του βιβλίου περιγράφει τη συνάντησή τους με την άλλη ομάδα, της Eir και των δύο asura συντρόφων της και τον τρόπο που οι δεύτεροι έπεισαν τους πρώτους να συνεργαστούν στη μάχη ενάντια στους δράκους. Έτσι δημιουργήθηκε μία νέα ομάδα πολεμιστών και ηρώων, οι Edge of Destiny, που έμελλε να γίνει ξακουστή στα πέρατα της Tyria. Δίνοντας εντυπωσιακές μάχες και κερδίζοντας ακόμη πιο εντυπωσιακές νίκες επί των champions των Elders, άρχισαν να κάνουν κάποιους να σκέφτονται ότι ίσως να μην ήταν εντελώς αδύνατον να αντιμετωπίσει κάποιος τους Elder Dragons τελικά. Και να ελπίζουν.
Προκειμένου να αποδείξει αυτό ακριβώς, η παρέα ξεκινάει να πολεμήσει άλλον έναν champion τους, κάποιον μάλιστα που πριν αρκετές γενιές είχε αποδειχτεί σύμμαχος των κατοίκων της Tyria! Η μάχη δεν είναι εύκολη και οδηγεί στην ανακάλυψη ενός ακόμη συμμάχου. Όμως ένα άλλο γεγονός, από εκείνα που διαμορφώνουν χαρακτήρες και παραμορφώνουν κόσμους, ή και το αντίστροφο, λαμβάνει χώρα εκείνη τη στιγμή: ο Elder Crystal Dragon, Kralkatorrik, ξυπνάει από το λήθαργό του. Διαισθανόμενος την απειλή, μέσω της champion του, σηκώνεται από το βραχώδες κρεβάτι του και κινείται εναντίον τους.
Στο τρίτο μέρος του βιβλίου γινόμαστε μάρτυρες του κοσμογονικού αυτού γεγονότος, της συνακόλουθης δημιουργίας του "dragonbrand", αλλά και μιας μάχης που θα έχει περισσότερα θύματα από τους ίδιους τους νεκρούς της. Η συντροφιά διαλύεται και η ελπίδα όλων των κατοίκων της Tyria γκρεμίζεται μαζί της. Το σημαντικότερο όμως είναι η πικρή διαπίστωση ότι οι Elders είναι ανίκητοι όσο οι φυλές της Tyria δεν μπορούν να κερδίσουν πρώτα τη δική τους μάχη: να υπερνικήσουν τις προσωπικές και φυλετικές τους διαφορές και να σταθούν ενωμένοι απέναντι στον κοινό εχθρό, όπως ακριβώς είχε κάνει η θρυλική Edge of Destiny.
ΒΙΒΛΙΟ ΤΡΙΤΟ: SEA OF SORROWS
(author: Ree Soesbee)
<25 Ιουνίου 2013>
Το τελευταίο βιβλίο της τριλογίας αφηγείται τις περιπέτειες ενός ήρωα καθ' οδόν προς την Orr την ημέρα που ξύπνησε ο Zhaitan. Η ανάδυσή του από τα βάθη της βυθισμένης χερσονήσου, η επανεμφάνιση της πόλης των Θεών, της Arah και των απέθαντων κατοίκων της, τα γιγαντιαία παλιρροιακά κύματα που έπληξαν όλες τις παραθαλάσσιες περιοχές της Tyria κατακλύζοντάς τες με ξεχασμένα ναυάγια... Ο Cobiah Marriner γίνεται μάρτυρας αυτής της καταστροφής. Επιστρέφει στη Lion's Arch για να βρει στη θέση της μόνο εκτάσεις νερού, διάστικτες από κουφάρια ανθρώπων και πλοίων. Το πάλαι ποτέ λαμπρό σταυροδρόμι των λαών έχει μετατραπεί μέσα σε μερικές ώρες σε νεκροταφείο - ένα άνδρο για πειρατές και απάγκιο των σαστισμένων ναυαγών. Μέσα από τα μάτια και τις αφηγήσεις του γινόμαστε κι εμείς μάρτυρες του ξαναχτισίματος της ένδοξης Lion's Arch, στη μορφή που θα τη συναντήσουμε μέσα στο Guild Wars 2.
Και υπάρχει και η Eir Stegalkin. Φημισμένη γλύπτρια σε καιρό ειρήνης, αγέρωχη ranger όταν πολεμάει τους "icebrood", τα minions του Dragonspawn, champion του καταραμένου Jormag. Συντροφιά με τον πιστό της Garm, η Eir πιστεύει ότι εκείνη θα νικήσει τον Jormag μια μέρα, κάνοντας την αρχή από τον champion του. Είναι norn και δεν χρειάζεται τη βοήθεια κανενός εξάλλου. Ωστόσο βρίσκει δύο, ή μάλλον τέσσερις, αναπάντεχους συμμάχους στα πρόσωπα δύο asura, της Zojja και του δασκάλου της, Snaff, και των δύο golem τους. Συμφωνούν να επιτεθούν στον Dragonspawn, για τους δικούς του λόγους και συμφέροντα ο καθένας.
Η επιχείρηση δεν πάει και τόσο καλά κι έτσι η παρέα θα βρεθεί στην πολύβουη και πολυ-πολιτισμική Lion's Arch σε αναζήτηση περισσότερων συμμάχων. Εκεί, μέσα σε μία αρένα, θα δουν μία ομάδα μονομάχων να κερδίζει τον ένα αγώνα μετά τον άλλο και θα τους κεντρίσει το ενδιαφέρον. Πρόκειται για τους Edge of Steel, μία εξίσου ετερόκλητη κομπανία χαρακτήρων όσο και οι ίδιοι, η οποία αποτελείται από έναν human, τον Logan Thackeray, έναν charr, τον Rytlock Brimstone και μία sylvari, την Caithe.
Στην αρχή του βιβλίου παρακολουθούμε πώς βρέθηκαν μαζί οι τρεις αυτοί αταίριαστοι χαρακτήρες και πώς, παρά τις τόσες αντιξοότητες και τις φυλετικές και άλλες αντιπαλλότητές τους, έγιναν τελικά φίλοι και σχημάτισαν τους Edge of Steel. Το δεύτερο μέρος του βιβλίου περιγράφει τη συνάντησή τους με την άλλη ομάδα, της Eir και των δύο asura συντρόφων της και τον τρόπο που οι δεύτεροι έπεισαν τους πρώτους να συνεργαστούν στη μάχη ενάντια στους δράκους. Έτσι δημιουργήθηκε μία νέα ομάδα πολεμιστών και ηρώων, οι Edge of Destiny, που έμελλε να γίνει ξακουστή στα πέρατα της Tyria. Δίνοντας εντυπωσιακές μάχες και κερδίζοντας ακόμη πιο εντυπωσιακές νίκες επί των champions των Elders, άρχισαν να κάνουν κάποιους να σκέφτονται ότι ίσως να μην ήταν εντελώς αδύνατον να αντιμετωπίσει κάποιος τους Elder Dragons τελικά. Και να ελπίζουν.
Προκειμένου να αποδείξει αυτό ακριβώς, η παρέα ξεκινάει να πολεμήσει άλλον έναν champion τους, κάποιον μάλιστα που πριν αρκετές γενιές είχε αποδειχτεί σύμμαχος των κατοίκων της Tyria! Η μάχη δεν είναι εύκολη και οδηγεί στην ανακάλυψη ενός ακόμη συμμάχου. Όμως ένα άλλο γεγονός, από εκείνα που διαμορφώνουν χαρακτήρες και παραμορφώνουν κόσμους, ή και το αντίστροφο, λαμβάνει χώρα εκείνη τη στιγμή: ο Elder Crystal Dragon, Kralkatorrik, ξυπνάει από το λήθαργό του. Διαισθανόμενος την απειλή, μέσω της champion του, σηκώνεται από το βραχώδες κρεβάτι του και κινείται εναντίον τους.
Στο τρίτο μέρος του βιβλίου γινόμαστε μάρτυρες του κοσμογονικού αυτού γεγονότος, της συνακόλουθης δημιουργίας του "dragonbrand", αλλά και μιας μάχης που θα έχει περισσότερα θύματα από τους ίδιους τους νεκρούς της. Η συντροφιά διαλύεται και η ελπίδα όλων των κατοίκων της Tyria γκρεμίζεται μαζί της. Το σημαντικότερο όμως είναι η πικρή διαπίστωση ότι οι Elders είναι ανίκητοι όσο οι φυλές της Tyria δεν μπορούν να κερδίσουν πρώτα τη δική τους μάχη: να υπερνικήσουν τις προσωπικές και φυλετικές τους διαφορές και να σταθούν ενωμένοι απέναντι στον κοινό εχθρό, όπως ακριβώς είχε κάνει η θρυλική Edge of Destiny.
ΒΙΒΛΙΟ ΤΡΙΤΟ: SEA OF SORROWS
(author: Ree Soesbee)
<25 Ιουνίου 2013>
Το τελευταίο βιβλίο της τριλογίας αφηγείται τις περιπέτειες ενός ήρωα καθ' οδόν προς την Orr την ημέρα που ξύπνησε ο Zhaitan. Η ανάδυσή του από τα βάθη της βυθισμένης χερσονήσου, η επανεμφάνιση της πόλης των Θεών, της Arah και των απέθαντων κατοίκων της, τα γιγαντιαία παλιρροιακά κύματα που έπληξαν όλες τις παραθαλάσσιες περιοχές της Tyria κατακλύζοντάς τες με ξεχασμένα ναυάγια... Ο Cobiah Marriner γίνεται μάρτυρας αυτής της καταστροφής. Επιστρέφει στη Lion's Arch για να βρει στη θέση της μόνο εκτάσεις νερού, διάστικτες από κουφάρια ανθρώπων και πλοίων. Το πάλαι ποτέ λαμπρό σταυροδρόμι των λαών έχει μετατραπεί μέσα σε μερικές ώρες σε νεκροταφείο - ένα άνδρο για πειρατές και απάγκιο των σαστισμένων ναυαγών. Μέσα από τα μάτια και τις αφηγήσεις του γινόμαστε κι εμείς μάρτυρες του ξαναχτισίματος της ένδοξης Lion's Arch, στη μορφή που θα τη συναντήσουμε μέσα στο Guild Wars 2.