Sunday
05 Jan 2025
9:06 PM
Login form
Search
Site friends
  • Create your own site
  • Statistics

    Total online: 1
    Guests: 1
    Users: 0

    Welcome

    Death Penalty

    Ο θάνατος στον κόσμο της Άτρεια είναι αναπόφευκτος. Με το πλήθος των τεράτων που τριγυρίζουν ελεύθερα (δες PvE) αλλά και των Λεγεώνων των αντιπάλων -Έλυος ή Ασμόντιανς- που θα κληθούμε να αντιμετωπίσουμε (δες ΡνΡ), οι συναντήσεις μας με τον 'θεριστή' είναι κάτι που πολύ σύντομα θα πάψει να μας προκαλεί εντύπωση, έκπληξη ή και απογοήτευση!

    Τι θα μας κοστίσει όμως το να πεθάνουμε;
    Ευτυχώς, όχι πολλά! Κατά πρώτον, το γεγονός ότι είμαστε Daeva συνεπάγεται ότι είμαστε ΑΘΑΝΑΤΟΙ. Ωστόσο η απώλεια όλης της υγείας (health points, HP) φέρνει την ψυχή σε μία κατάσταση όπου 'νοσεί': για 5' λεπτά υποφέρουμε από ένα "debuf", μία κατάσταση δηλαδή η οποία σημαδεύεται από αρνητικές επιδράσεις πάνω μας. Αυτές είναι: αργή κίνηση (slow), αδυναμία να πετάξουμε, μεγάλοι χρόνοι επίθεσης -φυσικής ή μαγικής- (low attack rate/cast speed), κ.α. Επιπλέον, η απώλεια των αισθήσεων μας τη στιγμή του 'θανάτου' μας συνοδεύεται από απώλεια πόντων εμπειρίας (experience points, XP).
    • Hint: Η εφαρμογή του death penalty ξεκινάει μόλις γίνουμε level 6, ενώ πριν από αυτό δεν υπάρχει καμμία επίπτωση στον χαρακτήρα μας!
    Πώς επανερχόμαστε στη φυσιολογική μας κατάσταση; Υπάρχουν τρεις τρόποι:
    1. Περιμένουμε στο σημείο αφανισμού μας εώς ότου κάποιος φιλεύσπλαχνος περαστικός Σαμαρείτης (λέγε με Cleric !) μας αναστήσει. Υπάρχει ένα όριο 30' λεπτών εντός του οποίου πρέπει να γίνει αυτό ειδάλλως θα επιστρέψουμε αυτόματα στο σημείο όπου είναι 'δεμένη' η ψυχή μας (Soul Binding Obelisk - δες παρακάτω). Εάν όντως κάποιος παίκτης μας αναστήσει στο διάστημα αυτό, επανερχόμαστε άμεσα στην ενεργό δράση, χωρίς το debuf αλλά και χωρίς να ανακτήσουμε το χαμένο μας ΧΡ. Για να το πάρουμε αυτό πίσω θα πρέπει να μιλήσουμε σε κάποιον Soul Healer -δες παρακάτω.

    2. Εάν δεν υπάρχει στην περιοχή κανένας που να μπορεί να μας αναστήσει (resurrect), τότε κάνουμε κλικ στο (ΟΚ) ώστε να επιστρέψουμε άμεσα στον Soul Binding Obelisk. Η επιστροφή μας σημαδεύεται τόσο από debuf όσο και από απώλεια ΧΡ.

    3. Σαν παραλλαγή του (1), δυνατότητα να μας αναστήσει έχει οποιοσδήποτε παίκτης έχει στην κατοχή του (inventory) μία "πέτρα ανάστασης" (Resurrection Stone). Αυτές πωλούνται από όλους τους NPC γενικού εμπορίου (General Goods Merchants) και είναι πολύ φτηνές (1000 Kinah) και πολύ, πολύ χρήσιμες! Καλό είναι να έχετε πάντοτε μερικές από αυτές μαζί σας στα ταξίδια σας -ποτέ δεν ξέρετε πότε θα χρειαστεί να γίνετε ο Ήρωας της παρέας! Δυστυχώς η επαναφορά στη ζωή με τον τρόπο αυτό έχει τις ίδιες συνέπειες όπως και στο (1) παραπάνω: καθόλου debuf, μα απώλεια ΧΡ.

    Μερικά πράγματα που πρέπει να θυμάστε

    • Μπορείτε να βρείτε (Soul Binding) Obelisks σε κάθε πόλη ή φυλάκιο όπου υπάρχουν και NPCs ταξιδιού (Teleporters & Flight Transporters). Καλό είναι όταν φτάνετε σε μία νέα 'ζώνη' όπου θα έχετε πολλά quests να κάνετε -άρα και μάχες να δώσετε- να κάνετε bind την ψυχή σας στον πλησιέστερο οβελίσκο. Αυτό βασικά σημαίνει ότι θα πληρώσετε κάποιο -μικρό- χρηματικό αντίτιμο. Το soul binding σας δίνει επιπλέον την δυνατότητα να επιστρέφετε ΑΜΕΣΑ στον πιο πρόσφατο οβελίσκο, απλά πατώντας το κουμπί (action hotkey) "Return".
    • Για να απαλλαγείτε από το debuf αλλά και για να ανακτήσετε το χαμένο σας ΧΡ, μιλήστε -και πληρώστε!- την Soul Healer που βρίσκεται δίπλα στον οβελίσκο. Το αντίτιμο που θα πληρώσετε είναι ανάλογο των πόντων εμπειρίας (ΧΡ) που θέλετε να εξαγοράσετε. Προσέξτε διότι οι αλλεπάλληλοι θάνατοι έχουν ως αποτέλεσμα την αθροιστική αύξηση των απωλεσθέντων ΧΡ, συνεπώς και τα χρήματα που θα κληθείτε να πληρώσετε για να τους πάρετε πίσω να είναι πολύ μεγάλο!
    • Αν χάσετε τη ζωή σας στη διάρκεια των ΡνΡ αναμετρήσεών σας δεν χάνετε καθόλου ΧΡ ! (μόνο Abyss Points - περισσότερα εδώ ). Πληρώνετε το συμβολικό ποσό του 1 Kinah στην Soul Healer για να σας αφαιρέσει το debuf.
    • Αν σκοτωθείτε μετά από πτώση -λόγω λήξης του διαθέσιμου χρόνου πτήσης ή επειδή μαζέψατε τα φτερά σας όντας σε μεγάλο ύψος- αυτόματα επιστρέφετε στον Soul Binding Obelisk σας. Δεν υπάρχει δυνατότητα επαναφοράς σας στη ζωή από άλλον παίκτη (resurrection), ενώ τα συμπτώματα είναι τα γνωστά: debuf & απώλεια ΧΡ.
    • Δεν μπορείτε να χάσετε επίπεδο (level down) λόγω απώλειας ΧΡ ! Το χαμηλότερο που μπορεί να φτάσετε είναι 0 πόντοι στο τρέχον level σας.
    {πηγή: KFGuides }


    Μερικοί... ιδιαίτεροι θάνατοι
    Η επαναφορά σας στην ενεργό δράση έχει κάποιες μικρο-παραλλαγές ανάλογα με το είδος της μάχης στην οποία ηττηθήκατε. Συγκεκριμένα:
    1. ΡνΕ : ισχύουν όσα γράφονται παραπάνω, εκτός από την υποσημείωση για το PvP
    2. ΡνΡ - Duel : δεν χάνετε ΧΡ, ούτε Abyss Points, και δεν αντιμετωπίζετε κανένα debuf. Δεν χρειάζεται συνεπώς Soul Heal. Το resurrection γίνεται αυτόματα, επί τόπου.???
    3. ΡνΡ - Infiltration quest : δεν χάνετε ΧΡ αλλά Abyss Points.
    Το Soul Heal κοστίζει μόνο 1 Kinah (για την αφαίρεση του debuf). Το resurrection γίνεται αυτόματα και μόνον στο Soul Binding Obelisk, αφού πρόκειται για solo quest.
    4. ΡνΡ - Siege/Rift : δεν χάνετε ΧΡ αλλά Abyss Points. Το Soul Heal κοστίζει μόνο 1 Kinah (για την αφαίρεση του debuf). Το resurrection γίνεται με τους τρόπους 1-3 παραπάνω. Επιπλέον, ως Soul Binding Obelisk χρησιμοποιούνται στις αναμετρήσεις αυτές τα Kisks. Αυτά είναι ειδικά αντικείμενα, λειτουργικά μόνο μέσα στην Άβυσσο, τα οποία μπορεί κάποιος να τα αγοράσει (από τους General Goods Merchants ή τα Broker Houses). Μπορούν επίσης να κατασκευαστούν (crafted) από όσους κατέχουν υψηλό επίπεδο στο Alchemy profession???. Είναι τριών ειδών:
    α) Small Kisk Summoning Stone
        δυνατότητα binding έως 6 ατόμων, διάρκεια 2 ώρες, κόστος: 20.000 Kinah

    β) Medium Kisk Summoning Stone
        δυνατότητα binding έως 24 ατόμων, διάρκεια 2 ώρες, κόστος: 90.000 Kinah

    γ) Large Kisk Summoning Stone
        δυνατότητα binding έως 48 ατόμων, διάρκεια 2 ώρες, κόστος: 150.000 Kinah

    • Hint: Το ότι η διάρκειά τους είναι σταθερή (2 ώρες) έχει να κάνει με το ότι τόσο μένει ανοιχτό κάθε Rift -και άρα τόσο κρατάει και ένα Raid event!