Sunday
05 Jan 2025
9:23 PM
Login form
Search
Site friends
  • Create your own site
  • Statistics

    Total online: 2
    Guests: 2
    Users: 0

    Welcome

    Nightfall

    Το Nightfall αποτελεί το τρίτο stand-alone campaign του παιχνιδιού και κυκλοφόρησε στις 27/10/2006, μόλις έξι μήνες μετά το αμέσως προηγούμενό του, το Factions και ενάμιση χρόνο μετά το αρχικό Prophecies. Ο όρος "stand-alone” σημαίνει ότι μπορούμε να το παίξουμε ανεξάρτητα από το αν έχουμε παίξει κάποιο από τα άλλα δύο ή όχι. Ωστόσο τα τρία campaign είναι δεμένα σεναριακά ώστε να διηγούνται μία ενιαία ιστορία. Στο παρακάτω κείμενο θα επισημάνω το σημείο όπου η ιστορία διακλαδίζεται ώστε να γίνει η σύνδεση με αυτά.



    Ο Abaddon ήταν ένας από τους έξι αρχαίους θεούς του Tyria. Λέγεται ότι ήταν αυτός που έκανε το δώρο της μαγείας στις εξελιγμένες φυλές του κόσμου, το έτος 1 BE. Ωστόσο ο θεός των Μυστικών και των Υδάτων είχε τα δικά του μυστικά από τους άλλους θεούς. Όταν ξέσπασε πόλεμος μεταξύ των φυλών του κόσμου εξαιτίας της κατάχρησης του δώρου του, οι υπόλοιποι θεοί έκριναν ότι η μαγεία έπρεπε να περιοριστεί κάπως - κι έτσι φτιάχτηκαν οι Bloodstones. Όμως ο Abaddon διαφώνησε μαζί τους και εξοργισμένος τους κήρυξε πόλεμο. Επιτέθηκε με το στρατό του των Margonites στις Gates of Heaven, για να ηττηθεί τελικά σε μία τοποθεσία που ονομάστηκε αργότερα Mouth of Torment. Εκεί βρίσκεται η είσοδος στον Realm of Torment, όπου ο Abaddon φυλακίστηκε από τους υπόλοιπους θεούς αλυσοδεμένος και ανίσχυρος. Όχι όμως εντελώς. Εν αγνοία των δεσμωτών του, ο Abaddon διέφθειρε διαρκώς το πνεύμα διαταραγμένων ή αδύναμων όντων, οδηγώντας τα στο να εκτελούν το θέλημά του: την ολοκληρωτική καταστροφή του Tyria. Αυτός ευθύνεται για το Cataclysm που καταπόντισε την Χερσόνησο του Orr και την Arah, την πόλη των θεών, βάζοντας στα χείλια του Vizier Khilbron το απαγορευμένο ξόρκι. Εκείνος έστειλε τους Titans στους Charr, οπλίζοντας το χέρι τους με το καταστροφικό Cauldron of Cataclysm που προκάλεσε το Searing. Και πιο πρόσφατα στρατολόγησε το πνεύμα του Shiro Tagachi, προκαλώντας το θάνατο τόσων αθώων (δες Factions campaign) με το στρατό των Afflicted και, ακόμα πιο παλιά, με το Jade Wind. Αν κάτι είναι σίγουρο, αυτό είναι ότι δεν είναι διατεθειμένος να σταματήσει αν κάποιος άλλος δεν το κάνει.


       Η ιστορία μας ξεκινάει το έτος 1075 ΑΕ, τρία χρόνια μετά τα όσα συνέβησαν στο Prophecies και στο Factions. Όσοι αρχίζουν τις περιπέτειές τους εδώ (δηλ. με νέο χαρακτήρα) βρίσκουν τον εαυτό τους στη νησιωτική επαρχία του Istan, της Elona φυσικά. Ως νέοι και υποσχόμενοι δόκιμοι, παρέα με ένα ξεροκέφαλο αλλά πιστό νέο πολεμιστή, τον Koss, δέχονται τις οδηγίες της Spearmarshal Kormir. Χωρίς πολλά-πολλά πέφτουν αμέσως στα δύσκολα: τη συνοδεύουν σε μία αποστολή απώθησης κουρσάρων που επιτίθενται στο κοντινό Chahbek Village. Η συνδρομή μας στην επιτυχή έκβαση αναγνωρίζεται και από εκεί κι ύστερα αρχίζουμε να ανερχόμαστε στις τάξεις των Sunspears, που είναι βασικά η ‘αστυνομία’ του Istan.

       Στη πορεία συναντάμε ένα σοφό πολεμιστή και βετεράνο μοναχό, τον Dunkoro, ενώ δεχόμαστε και την περίεργη πρόκληση σε δοκιμασία από τον General Morgahn, της στρατιωτικής δύναμης που ελέγχει τη γειτονική επαρχία της Kournan. Μεταξύ άλλων, μας εντέλλουν να ερευνήσουμε τις προθέσεις μίας νεαρής γυναίκας που λέγεται Melonni και η οποία κάνει αδιάκριτες ερωτήσεις σχετικά με αυτούς. Τα πράγματα αρχίζουν να περιπλέκονται μετά την ανακάλυψη κάποιων πτωμάτων σε μία τοποθεσία ανασκαφών και την ύποπτη παρουσία των στρατιωτών της Kourna στα πέριξ. Αρχίζει να διαφαίνεται ότι η Kormir και ο Morgahn έχουν αντικρουόμενα συμφέροντα.

       Διεξάγοντας έρευνα για τα αίτια του θανάτου των αρχαιολόγων στην Fahranur, την αρχαία πόλη, ερχόμαστε αντιμέτωποι με στρατιές απέθαντων και, τελικά με τη δύναμη που τα ελέγχει: έναν μονόλιθο που λέγεται Apocrypha και ο οποίος χαιρετίζει τον ερχομό του «Nightfall». Συγχρόνως, Chaos Rifts αρχίζουν να εμφανίζονται σε διάφορες πόλεις του κόσμου, τόσο στην Tyria και την Cantha, όσο και στην ίδια την Kamadan. Οι Zaishen Order είναι θορυβημένοι και έρχονται στην Elona για να βοηθήσουν όπως μπορούν. Η Kormir με συνοδεία μερικών από τους Sunspears της φεύγουν για να ερευνήσουν τη προφητεία του «Nightfall», αφήνοντας στο πόδι της τον αλαζόνα Jerek.

       Ο Jerek προβληματίζεται με την Tahlkora, μία νεαρή σύμφωνα με τα λεγόμενα της οποίας εξυφαίνεται μία συνομωσία κατά του Istan από τους Warmarshal Varesh και General Kahyet, σε συνεργασία με τον κουρσάρο Ironfist. Η περαιτέρω έρευνα αποκαλύπτει ότι πίσω από το "Nightfall” κρύβεται ο έκπτωτος θεός Abaddon, του οποίου φανατικός λάτρης είναι ο Kahyet. Η θανάτωσή του, ενός Kournan στρατηγού σε έδαφος του Istan, προκαλεί αναταράξεις στο πολιτικό προσκήνιο της Elona. Οι παίκτες καλούμαστε να απολογηθούμε για τη πράξη μας και, στιγμές πριν βγει η απόφαση του δικαστηρίου, επιστρέφει η Kormir με τα πορίσματα των ερευνών της: η Warmarshal Varesh προσπαθεί να βρει τρόπο να ελευθερώσει των Abaddon από τα δεσμά του, συνομωτώντας κατά του Istan και των Sunspears. Πόλεμος ξεσπάει στην ήπειρο της Elona. Οι Sunspears τον κηρύσσουν εναντίον της Kourna και ανακοινώνουν την πρόθεσή τους να εξολοθρεύσουν την Varesh και να θέσουν τέλος στην απειλή που εκπροσωπεί. Στο πλευρό τους βρίσκεται η επαρχία του Istan αλλά και εμείς, οι παίκτες.


    Ως νέοι παίκτες, εγγενείς του Nightfall, βρισκόμαστε ήδη στο πλευρό της Spearmarshal Kormir.
    Ως παλιοί παίκτες, προερχόμενοι δηλαδή από κάποιο άλλο campaign του παιχνιδιού, φτάνουμε στην
    Elona έχοντας κληθεί σε βοήθεια από την Kormir. Η ένταξή μας στις δυνάμεις της γίνεται μετά μία εισαγωγική αποστολή, στην οποία υπερασπιζόμαστε το Champion’s Dawn από μία επιδρομή κουρσάρων.



       Η Spearmarshal Kormir επιτίθεται στην Gandara με όλο της το στρατό και σύντομα τρέπει τους Kournan σε φυγή. Ωστόσο η Varesh συγκεντρώνει όλες τις τις δυνάμεις στο ναό του κάστρου, προετοιμαζόμενη για την τελική αναμέτρηση. Ο Dunkoro προειδοποιεί την Kormir ότι πρόκειται για παγίδα όμως εκείνη, παρότι γνωρίζει πως κάτι τέτοιο είναι πολύ πιθανόν, αισθάνεται ότι οι Sunspears πρέπει να γίνουν αποδέκτες της σκοτεινής μαγείας της Varesh αντί κάποιου αθώου. Πράγματι, η τελική μάχη στο κέντρο της πόλης είναι μία κόλαση. Η Varesh απελευθερώνει πανίσχυρους δαίμονες και οι Sunspears δεν έχουν καμμία τύχη απέναντι τους – οι  περισσότεροι σκοτώνονται ή πιάνονται αιχμάλωτοι. Μεταξύ των τελευταίων είναι και οι Koss και Kormir, ενώ εμείς (οι παίκτες) κατορθώνουμε να διαφύγουμε.


       Με την καθοδήγηση των Dunkoro και Melonni εμείς και οι εναπομείναντες Sunspears ιδρύουμε μία μυστική βάση επιχειρήσεων με στόχο τον ανταρτοπόλεμο και την απελευθέρωση όσων βρούμε ακόμη ζωντανούς. Για αρχή ελευθερώνουμε τον Koss και μερικούς Sunspears ακόμη και τους φυγαδεύουμε πίσω στο Istan. Η Varesh εξοργισμένη στέλνει τον General Bayel για να ερευνήσει τη διαφυγή κι εκείνος της ζητάει να του στείλει για υποστήριξη τον δαίμονα The Hunger.

       Οι παίκτες επιστρέφουμε στην πρωτεύουσα Kamadan κι εξιστορούμε στους αρχηγούς εκεί τι συνέβη στη μάχη του Gandara. Οι σοφοί ηγέτες καταλαβαίνουν ότι δε πρέπει να αγνοήσουν την απειλή που εκπροσωπεί η Varesh, όπως γνωρίζουν ότι χρειάζονται περισσότερη βοήθεια για να μπορέσουν να την αντιμετωπίσουν. Έτσι μας στέλνουν στη μόνη επαρχία της Elona που είχε μείνει ως τώρα αμέτοχη στα γεγονότα αυτά: την Vabbi.



       Ο δρόμος για τη πλούσια επαρχία των εμπόρων δεν είναι εύκολος. Το μόνο γνωστό πέρασμα είναι δια μέσου του φοβερού Fortress of Jahai, που είναι βέβαιο ότι θα βρίθει από δυνάμεις των Kournan. Μία αναγνωριστική αποστολή στη περιοχή αποκαλύπτει ότι οι Kournan είχαν αιχμαλωτίσει τον αρχηγό των ντόπιων κενταύρων, Mirza Veldrunner, ώστε να τους έχουν υποχείριά τους. Μία μυστηριώδης φιγούρα, που αυτοαποκαλείται Master of Whispers, παροτρύνει ένα ντόπιο κένταυρο, τον Zhed Shadowhoof, να βοηθήσει τους παίκτες. Με τη βοήθειά τους λοιπόν, κένταυροι και Sunspears, κατορθώνουμε να ελευθερώσουμε τους αιχμαλώτους και τον αρχηγό τους, το περήφανο και υποχρεωμένο σ’εμάς πλέον, Mirza.

       Στο σημείο αυτό καλούμαστε να πάρουμε μία απόφαση, η οποία αλλάζει κάπως τη τροπή της ιστορίας – του κομματιού που παρακολουθούμε τουλάχιστον. Είτε θα βοηθήσουμε τον Master of Whispers να ανοίξει μία ασφαλή διάβαση προς την Vabbi, είτε θα ακολουθήσουμε μία ύποπτη κουρσάρο, την Margrid the Sly, ώστε να ελευθερώσουμε την Kormir που ακόμα κρατείται αιχμάλωτη.

    (α) Master of Whispers: πρώτα πρέπει να αποδείξουμε στον Dehjah το Djinn ότι είμαστε ικανοί να φέρουμε εις πέρας την αποστολή αυτή. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να νικήσουμε έναν ισχυρό δαίμονα που λέγεται the Drought και μολύνει τη γη αλλά και τα νερά του ποταμού Elon. Στη πορεία ελευθερώνουμε και το μυστικό πέρασμα προς την Vabbi, το οποίο βρίσκεται πίσω από μία κρυφή πόρτα στους καταρράκτες του Mahnkelon Waterworks.

    (β) Margrid the Sly: ως γνήσια κουρσάρος, δέχεται να μας βοηθήσει με αντάλλαγμα μία εξυπηρέτηση που μας ζητάει. Πρέπει να απελευθερώσουμε πρώτα την αδερφή της, την Shahai the Cunning, που την κρατάνε οι Kournan – αλλά όχι μόνον αυτό. Θα πρέπει επίσης να τη βοηθήσουμε να κλέψει από το θησαυροφυλάκιό τους και ένα πολύτιμο αντικείμενο! Μεταμφιεζόμαστε λοιπόν σε στρατιώτες της Kourna και μπαίνουμε στην Gandara όπου κατορθώνουμε να πετύχουμε και τους δύο στόχους μας και να διαφύγουμε, συναντώντας τελικά τους υπόλοιπους συντρόφους μας στο δρόμο για την Vabbi.

       Εδώ ξανα-ενώνονται τα δύο μονοπάτια της ιστορίας για να αφηγηθούν πώς, περνώντας μέσα από τις Bahdok Caverns, οδεύουμε προς την επαρχία της Vabbi. Στο δρόμο μας όμως βρίσκουμε ξανά τον General Bayel και τον δαίμονα The Hunger, οι οποίοι πρόβλεψαν τους σκοπούς μας και μας έστησαν ενέδρα. Μετά από μία δύσκολη μάχη, στη διάρκεια της οποίας τυφλώνεται η Kormir, καταφέρνουμε να σκοτώσουμε και τους δύο. Αυτό εξοργίζει την Varesh, η οποία ωστόσο αποφασίζει να το χρησιμοποιήσει ως πρόφαση για να εισβάλλει και στην Vabbi προκειμένου να πετύχει τους στόχους της. Για να αναπληρώσει την απώλειά της, καλεί τους Margonites να τη βοηθήσουν - τους σκοτεινούς στρατιώτες του θεού της, του Abbadon.

       Καθώς προσπαθούμε να ανοίξουμε δρόμο ανάμεσα στις στρατιές τους συναντάμε την Kahanni, μία ιέρεια της Lyssa, η οποία πείθεται από τον Master of Whispers αλλά και τα οράματα που της στέλνει η θεά της να μας βοηθήσει. Μας εξασφαλίζει πρόσβαση στον Garden of Seborhin όπου λαμβάνει χώρα μία υπέρλαμπρη ετήσια γιορτή προς τιμήν της θεάς. Εκεί θα έχουμε την ευκαιρία να συναντήσουμε τους τρεις πρίγκιπες της Vabbi και να προσπαθήσουμε να τους πείσουμε να μας συντρέξουν στο σκοπό μας. Οι διαβουλεύσεις δε φέρνουν αποτέλεσμα και η γιορτή λήγει απότομα με την επίθεση μίας ομάδας από Άρπυιες, τις οποίες ωστόσο κατορθώνουμε να αποκρούσουμε. Για να μας ευχαριστήσει γι'αυτό, ο Prince Bocca the Magnificent μας καλεί στο παλάτι του για να παρακολουθήσουμε μία θεατρική παράσταση. Εκεί αποτρέπουμε μία απόπειρα δολοφονίας εναντίον του, ενορχηστρωμένη όπως αποδείχτηκε από τους Kournan, κι έτσι οι πρίγκιπες πείθονται για την ύπαρξη του κοινού εχθρού. Προσεγγίζοντας τον καθέναν τους διαφορετικά, ανάλογα με το χαρακτήρα τους και τις ευκαιρίες που μας παρουσιάζονταν, κατορθώνουμε να τους πάρουμε κι αυτούς με το μέρος μας: τον μεν Prince Ahmtur the Mighty βοηθώντας τον να υπερασπιστεί την πρωτεύουσα του πριγκιπάτου του από μία επίθεση Kournan και Margonites, τον δε Prince Mehtu the Wise ξετρυπώνοντάς τον από την κρυψώνα όπου είχε καταφύγει (μαζί με τον Μεγαλοπρεπή αλλά πάνδειλο Bocca) και αποδεικνύοντάς τους ότι δεν υπάρχει άλλος τρόπος να γλιτώσουν παρά μόνον εξαφανίζοντας την απειλή της Varesh και των Margonites της.

       Τελικά, ο Prince Mehtu δικαιολογεί το προσωνύμιό του (ο Σοφός) και αντιλαμβάνεται τις πραγματικές προθέσεις της Varesh: να χτυπήσει την Βασιλική του Sebelkeh και, κατ' επέκταση, το Mirror of Lyss - τον ιερότερο τόπο σε όλη την Vabbi αλλά και την Elona γενικότερα. Οι παίκτες τρέχουμε εκεί, αλλά δεν φτάνουμε εγκαίρως: βρίσκουμε τους ιερείς σφαγιασμένους κι έναν δαίμονα, τον The Blasphemy, να προσπαθεί να μετατρέψει το βωμό της θεάς σε μία πύλη απ' όπου θα έρχονταν τα minions του Abaddon. Μέσα σ' όλη τη κακοτυχία, μας συμβαίνει επιτέλους και κάτι καλό: ο General Morgahn, μέχρι πρότινος στρατηγός της Varesh και εχθρός μας, αφυπνισμένος από τη βλάσφημη βεβήλωση του ναού στον οποίο είχε κι ο ίδιος μαθητεύσει, αλλάζει στρατόπεδο και αποφασίζει να μας βοηθήσει να συντρίψουμε την Varesh. Αφού μας βοηθάει να σταματήσουμε τον δαίμονα και να κλείσουμε την πύλη, εξυγιαίνοντας και πάλι το ναό, μας αποκαλύπτει τα πραγματικά σχέδια της: σκοπεύει να εισβάλει στο Mouth of Torment, στο μάτι του καταραμένου Realm of Torment και να απελευθερώσει τον Abaddon.

       Πριν προλάβουμε να ξεκινήσουμε για το Desolation, η προφητεία του "Nightfall" ξεκινάει να πραγματοποιείται: rifts αρχίζουν να ανοίγουν σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της Elona και δαίμονες να ξεχύνονται από μέσα τους. Εδώ μας δίνεται άλλη μία φορά η επιλογή της δράσης: είτε θα ακολουθήσουμε τη Melonni και θα υπερασπιστούμε το χωριό του Rohjok από έναν εφιάλτη που ετοιμάζεται να το καταπιεί, είτε θα πάμε μαζί με τον Koss στον Garden of Seborhin για να διώξουμε τις ορδές των δαιμόνων που τον έχουν κατακλύσει. Ό,τι και να αποφασίσουμε όμως, η κατάληξη είναι η ίδια: μία διαταρραχή στο χώρο καταπίνει τη Kormir και την στέλνει στο Realm of Torment, ενώ συγχρόνως απελευθερώνει από τα δεσμά του τον διαβόητο Palawa Joko, τον απέθαντο λόρδο που προσπάθησε να εισβάλει με το στρατό του στην Elona πριν από πολλούς αιώνες. Στο αποστεωμένο πρόσωπό του οι Sunspears βλέπουν τώρα ένα αναπάντεχο σύμμαχο, καθώς είναι ο μόνος που ξέρει τα κατατόπια στα καταραμένα εδάφη του Desolation. Με τη βοήθεια του Zhed Shadowhoof και τον κενταύρων του καταφέρνουμε να τον συλλάβουμε και τον αναγκάζουμε να μας πει τα μυστικά του. Έτσι μαθαίνουμε πώς να διασχίζουμε τις δηλητηριώδεις από αναθυμιάσεις θείου εκτάσεις του Desolation, ταξιδεύοντας μέσα στα Junundu wurms. Ο Palawa Joko μας ζητάει να τον βοηθήσουμε να πάρει πίσω το θρόνο του, στο Bone Palace, το οποίο βολεύει κι εμάς καθώς αυτό βρίσκεται πίσω από τις γραμμές του στρατού της Varesh. Σε αντάλλαγμα ο Joko μας διδάσκει πώς να χρησιμοποιούμε ισχυρά χτυπήματα πολιορκητικής μηχανής με τα Junundu μας, ώστε να καταστρέψουμε τις άμυνες της Varesh Ossa και των ελίτ στρατιωτών της, των Margonites. Με την πολύτιμη βοήθεια του πρώην στρατηγού της, του Morgahn, κατορθώνουμε τελικά να την σκοτώσουμε προτού ολοκληρώσει το τελετουργικό της επίκλησής της.

       Δε προλαβαίνουμε ωστόσο να χαρούμε τη νίκη μας, καθώς οι δυνάμεις του Abaddon έχουν αρχίσει να γιγαντώνονται και να καταπίνουν το κόσμο των ζωντανών. Όπως ακριβώς είχε συμβεί και στην Kormir νωρίτερα, μία μαύρη δίνη (Vortex) ανοίγει στη τοποθεσία μας και μας στέλνει ακριβώς στο κέντρο του Realm of Torment και στα χέρια του σκοτεινού θεού. Τριγυρνώντας χαμένοι εκεί, ξανασυναντάμε την Kormir. Μας εκλιπαρεί να σταματήσουμε τον Abaddon προτού ανακτήσει ξανά όλες του τις δυνάμεις και ρουφήξει όλη την Elona και το κόσμο μέσα στο Realm of Torment. Ο Dunkoro έχει τις επιφυλάξεις του - δε πιστεύει ότι μπορούν να νικήσουν ένα θεό. Αλλάζει όμως γνώμη όταν ανακαλύπτει ότι ο Abaddon έχει φυλακίσει ψυχές αυτών που πέθαναν πολεμώντας τον, μην επιτρέποντάς τους πρόσβαση στον Underworld. Όλοι μαζί καταστρέφουμε το μαγικό φράγμα που τις κρατούσε εκεί απελευθερώνοντας το ποτάμι των ψυχών, χαρίζοντάς τους τη λύτρωση - και εξασθενώντας παράλληλα το δεσμώτη τους. Η μάχη μάς κάνει να συνειδητοποιήσουμε ότι ο Dunkoro έχει δίκιο: χρειαζόμαστε μεγάλη βοήθεια για μπορέσουμε να καταστρέψουμε ένα θεό μέσα στο άνδρο του. Η καλύτερη δυνατή βοήθεια είναι φυσικά αυτή των υπολοίπων θεών, αυτών που είχαν νικήσει και φυλακίσει τον Abaddon την πρώτη φορά.

       Περιπλανώμενοι φτάνουμε στα ερείπια ενός αρχαίου ναού αφιερωμένου στους έξι παλιούς θεούς. Βαδίζοντας στα βάθη του, ερχόμαστε αντιμέτωποι με όλα τα πλάσματα που είχε καθυποτάξει και διεφθείρει ο Abaddon κατά καιρούς - Margonites, Titans, Shiro'ken - και των αρχόντων τους: τον Undead (lich) Κing και τον Shiro Tagachi αυτοπροσώπως. Μετά από φαινομενικά ανυπέρβλητες δυσκολίες και εξουθενωτικές μάχες, φτάνουμε επιτέλους στο άδυτο του ναού. Εκεί ικετεύουμε τους Αρχαίους Θεούς, όπως είχε κάνει πριν τόσους αιώνες ο King Doric στην Arah, τότε που όλα ξεκίνησαν, να προστρέξουν στον αγώνα μας. Τα πνεύματα των θεών εμφανίστηκαν μπροστά μας και εισάκουσαν τις ικεσίες μας. Μας είπαν ότι παρακολουθούν και γνωρίζουν τα πάντα, συναινούν δε και μας δίνουν την ευλογία τους. Αλλά και κάτι παραπάνω από αυτό: δίνουν στην Kormir ένα δώρο που "μόνο ένας θνητός μπορεί να χρησιμοποιήσει" και μας λένε ότι ενώ οι ίδιοι δε μπορούν να επέμβουν, εμείς οι ίδιοι μπορούμε να τα καταφέρουμε με ό,τι έχουμε μέσα μας.


       Με το μυστήριο αυτό χρησμό για συνοδό μας, κατερχόμαστε στο μέρος όπου είχε φυλακιστεί ο Abaddon. Σε μία μάχη για θεούς και ήρωες η Kormir αντιλαμβάνεται ο μόνος τρόπος για να καταστραφεί ο θεός χωρίς να συμπαρασύρει στο χαμό του και ολόκληρο το κόσμο είναι να προσφέρει τον εαυτό της σαν αντίδοτο στη γνώση και τη σατανική δύναμη που αντιπροσώπευε αυτός. Έχοντας μετατραπεί η ίδια σε δοχείο της γνώσης και της παντοδυναμίας των άλλων πέντε θεών, συντρίβει την ύπαρξη του Abaddon και τον αφανίζει οριστικά. Με τη θυσία της αυτή γίνεται η ίδια η νέα έκτη θεά, η Goddess of Truth, Knowledge and Secrets. Στη νέα της μορφή, μας ευχαριστεί από τη καρδιά της για την πολύτιμη συνδρομή μας και μας επιβραβεύει επιτρέποντας μας τη πρόσβαση στο Throne of Secrets.

       Τελειώνοντας το campaign αυτό έχουμε απαλλάξει την ήπειρο της Elona από τη κατάρα του Nightfall κι έχουμε κλείσει, οριστικά πλέον, το κεφάλαιο του έκπτωτου θεού Abaddon και των σχεδίων του να καταστρέψουν ολόκληρο τον κόσμο του Tyria