Στο Guild Wars 2 η ιστορία εκτυλίσσεται σε δύο επίπεδα. Στο πρώτο από αυτά, ο βασικός άξονας δράσης είμαστε εμείς οι ίδιοι: η αφήγηση γίνεται μέσα από τα βήματα του personal story μας και με δυναμικό τρόπο (επηρεαζόμενο, δηλαδή, ως ένα βαθμό από τις αποφάσεις μας) εξιστορεί το πώς φτάνουμε από ελάχιστα γνωστά μέλη της τοπικής μας κοινότητας να γίνουμε οι ήρωες της Tyria. Στο δεύτερο επίπεδο, αυτό των dungeons, εξελίσσεται η ιστορία της θρυλικής συντροφιάς που είναι γνωστή ως Destiny’s Edge: παρακολουθούμε τα γεγονότα που συνετέλεσαν στο ξανασμίξιμό τους και το ρόλο που παίξαμε εμείς στην εξέλιξη αυτή.
Τα μέλη της Destiny's Edge
(από αριστερά: Logan Thackeray, Caithe, Zojja, Eir Stegalkin, Rytlock Brimstone (πίσω))
Αντίθετα από ό,τι συμβαίνει στη πραγματικότητα όμως, όπου κάποια πράγματα συμβαίνουν είτε εμείς είμαστε παρόντες είτε όχι, στο Guild Wars 2 τίποτα δε γίνεται χωρίς τη συμμετοχή μας. Ή μάλλον, σχεδόν τίποτα. Έτσι, η τελική μάχη με το Zhaitan – που αποτελεί τη σεναριακή κορύφωση της ιστορίας που διηγείται το παιχνίδι στη παρούσα φάση – θα συμβεί αναπόφευκτα και οι ηρωϊκοί πρωταγωνιστές της θα είναι σίγουρα εκεί: εμείς, ως επικεφαλείς της Pact, και η Destiny’s Edge. Η διαφορά έγκειται στο εξής: για να βιώσουμε αυτή τη τελική μάχη, το τελευταίο δηλαδή βήμα του personal story μας με τον επικό τίτλο Victory or Death, θα πρέπει απαραίτητα να διατρέξουμε όλη τη διαδρομή που κινείται στο πρώτο επίπεδο – να ολοκληρώσουμε δηλαδή το personal story μας. Αντίθετα, για να σμίξουν ξανά τα μέλη της Destiny’s Edge η συμμετοχή μας μπορεί κάποιος να πει ότι δεν είναι επιβεβλημένη. Κι αυτό γιατί θα μπορούσε κάποιος παίκτης, θεωρητικά, να μη κάνει ποτέ στο παιχνίδι το story mode κανενός dungeon. Έτσι, από άποψη lore και μόνον, ένας άλλος ήρωας και όχι εμείς ήταν υπεύθυνος για την επανένωση των ηρώων αυτών και αυτός πρέπει να δοξαστεί. Πού είναι όμως η γλύκα σ’αυτό; Εξάλλου, σ’αυτό το παιχνίδι, ο ήρωας είστε ΕΣΕΙΣ!
Ο μηχανισμός λοιπόν, για όσους δε γνωρίζουν είναι ο εξής: μόλις ο χαρακτήρας μας φτάσει στο level που είναι το ελάχιστο απαιτούμενο για το story mode ενός dungeon (σημειώστε ότι αυτό διαφέρει, είναι χαμηλότερο, από το αντίστοιχο απαιτούμενο για το explorable mode του ίδιου dungeon), φτάνει αυτόματα στο mailbox μας ένα γράμμα από κάποιον «Herald». Μας συστήνεται σαν κάποιος που παρακολουθεί τα βήματά μας και τη λαμπρή μας εξέλιξη, αυτό-διορίζοντας δε εαυτόν ως άγγελος ειδήσεων σχετικών με τη πορεία της ιστορίας στο παιχνίδι! Τα μηνύματα αυτά, τα σχετικά με το dungeon storyline, σημειώνονται με ένα πράσινο αστεράκι – όμοιο με αυτό που καθοδηγεί τα βήματα του personal storyline μας -, υποδηλώνοντας έτσι την μεγάλη και ισότιμή τους σημασία. Σημειώστε δε ότι δεν είναι απαραίτητο να τα σβήνετε διότι δε συνυπολογίζονται στο όριο των μηνυμάτων που μπορείτε να έχετε ανά πάσα στιγμή στο mailbox σας. Στο γράμμα αυτό λοιπόν, ο αξιότιμος (ή μήπως «-η»;) Herald μας ενημερώνει για τις τελευταίες εξελίξεις, μας παροτρύνει ή μας παρακαλεί να μεταβούμε στο dungeon που μόλις ‘ξεκλειδώσαμε’ και, τέλος, μας πληροφορεί για το ποια (πρώην) μέλη της Destiny’s Edge θα βρίσκονται εκεί.
Τα υπόλοιπα, καθώς λένε, είναι Ιστορία…
Personal Story
Διαβάστε το άρθρο μου στο Νο.1 fan site του παιχνιδιού, το DragonSeason.com!
Dungeon Storylines
Επιλέξτε καθένα από τα dungeons για να δείτε μία μικρή σύνοψη της ιστορίας του. Για όσους αρέσκονται σε spoilers σε όλο το μεγαλείο τους, θα περιμένουν λίγο μέχρι να ανεβεί το εκτενές άρθρο μου - πού αλλού; Στο DragonSeason.com!
Dungeon του παιχνιδιού (σε χρονολογική σειρά πρόσβασης)
min. level req. Dungeon name Area [Region] 30 Ascalonian Catacombs Plains of Ashford [Ascalon] 40 Caudecus's Manor Queensdale [Kryta] 50 Twilight Arbor Caledon Forest [Maguuma Jungle] 60 Sorrow's Embrace Dredgehaunt Cliffs [Shiverpeaks] 70 Citadel of Flame Fireheart Rise [Ascalon] 76 Honor of the Waves Frostgorge Sound [Shiverpeaks] 78 Crucible of Eternity Mt. Maelstrom [Maguuma Jungle] 80 The Ruined City of Arah Cursed Shore [Ruins of Orr]
[Πηγή: το επίσημο wiki του παιχνιδιού]